Cam aşa s-a dus pe Apa Sâmbetei probabil cea mai activă campanie de
comunicare susţinută în ultimii 20 de ani în România. Zeci de milioane de euro,
pentru o perioadă de şase ani, cheltuite pe spoturi filmate, spaţii publicitare
sau pentru a trimite bloggeri şi jurnalişti la exploatarea Gabriel Resources
din Noua Zeelandă.
Stau şi mă întreb dacă suntem totuşi o naţie sănătoasă la cap. Nu mă
declar nici pro nici împotriva RMGP, dar nu înţeleg cum aceeaşi populaţie nu a
avut nimic contra exploatării prin aceeaşi metodă, cea a ceanurarii, la Certej
de către Eldorado Gold Corporation. Pentru acest proiect acordul de mediu a
fost eliberat pe 9 iulie de către Protecţia Mediului Timişoara. Şi nu, să nu vă
închipuiţi probabil că exploatarea de la Certej este insignifiantă. Nu,
exploatare de la Certej este prima exploatare a aurului pe scară largă pe bază
de cianuri din România!!! Sau poate somnul naţiuni se datorează faptului că
Eldorado Gold Corporation au mers pe vârful degetelor fără a face mare tam tam
cu ultra super mega campanii de comunicare?!
Vă invit să vizionaţi mai jos câteva din spoturile prin intermediul cărora
Gabriel Resources a încercat să convingă România de viabilitatea proiectului:
Mi e rusine( si e un cuvant muuult prea blind) ca sunt romanca din multe,mult prea multe pcte de vedere!maria
RăspundețiȘtergereEu zic ca se poate ajunge la o solutie de compromis pentru a impaca ambele tabere, dar nu se doreste acest lucru. Trebuie sa studiem atent atat lucrurile pozitive cat si cele negative ale exploatarii de la Rosia Montana.
RăspundețiȘtergereȘtii cum e în țara asta? Dacă un prost și un deștept vorbesc în același timp, prostul o să fie ascultat. Pentru că el promite mult bine dar face numai prostii și rău, iar cel deștept conștientizează că ceva este în neregulă și vrea să se opună, ne-promițând nimic...de aceea românul îl alege pe cel care promite. Vrem cianură, mâncăm cianură, vrem dreptate facem proteste. Pentru bani suntem în stare să ne omorâm unii pe alții. Halal educație avem!
RăspundețiȘtergereFelicitari ca ai scos tag-ul de pe trucajul cu Cola.
RăspundețiȘtergere